Tisdagen

Igår så gjorde jag mina första 18 hål på Sundbyolms golfbana. Det gick över förväntan även om det inte var något toppresultat så kände ag att en del av spelet fanns där iaf. Puttningen kändes bättre och bättre. Det som har störst behov av att åtgärdas äv väl orken, tur är det väl att man ofta går ensam nu i början så att rundan ligger runt 3 timmar istället för runt 5 som kan vara fallet om man är 4 st. Kände hur koncentrationen tröt mot slutet som det var nu. Men 30 poäng ger iaf hopp om framtiden.

Efter ett välbehövligt bad för att mjuka upp kroppen lite så var det dags för Dans/rörelse-repetition inför Åtta meter. Det var sådär lagom flummigt som det så ofta kan vara vid ett första möte med en koreograf. Många övningar som har för avsikt att bygga gruppen samt ge henne en uppfattning om hur olika personer i gruppen rör sig kan jag tänka, men det var kul.

Tog mig sen tid att ringa chauffören och stämma av lig angående resan till Malmö - Köpenhamn som bär iväg på fredag. Slutförde ett schema för resan sen som jag skickade ut.

Nu sitter jag och är lite irriterad över att jag inte kunde sova längre idag, för jag är rastlös....
Kanske ska försöka göra något konstruktivt av rastlösheten...
Eller nae ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0