Tidig Morgon

Idag ska jag till Göteborg på konferens. Därför jag är vaken såhär dax på en lördag. Det borde vara förbjudet om man inte ska jobba ;) Det blir en komprimerad göteborgsresa. Åker om en timme, när vi kommer fram är det konferens direkt, sen middag och avslutar med någon underhållning innan bussen åker emåt. Lär väl landa i E-tuna vid 3 eller 4 inatt igen.

Imorgon är det uppstart för musikalen 8-meter. De kör redan idag men jag har annat inplanerat.

Gårdagskvällen förresten var väl sådär lyckad. T var inte på humör och det bllev ganska avslaget. Jag var hemma innan 1. Kom inte isäng förräns vid tvåsnåret. men nu ska jag dusca sen fixa frukost.
Återkommer nog imorgon ang hur dagen var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0