Påsklov

Det kan man nog kalla det jag tagit från bloggen.
Är ju inte någon fanatisk bloggare direkt men iaf.

Påsken har förflutit lugnt för min del. Skörtorsdag och långfredag var som andra dagar tup, med den skillnaden att det var fler personer lediga.
Påskaftonen inleddes med lite fika på stan, sen traditionsenlig påskmiddag hoc försäldrarna innan det bar av hemåt för den sista städningen innan festen skulle bli av. Det belv en väldigt trevlig kväll med gamla vänner som var hemma på påsklov, kom väl isäng vid halv 5 på morgonen.
Dagen efter så blev det lugnt och sen födelsedagsfika hos J. Träffade D oc vi käkade lite innan han begav sig hemåt igen.

Idag så var jag iväg på programrådsmöte i Volvo-orkestern, tyvärr så hade några personer missat att det skulle vara så vi var två personer där. Inte så givande men sånt som händer.
Därefter åkte jag ut till Mälarbaden och sitter där nu och inväntar middagen.

Sitter även och vaktar mina byar i Travian som enligt ryktet skulle bli attackerade idag. Blir lite trist i längden att bara sitta och titta på typ. Men det är ju en del av spelet

Resten av dagen blir nog ganska lugn. Måste kolla så jag har koll på mina betyg och sånt. Ska till mdh imorgon och försöka få träffa en studievägledare.

Men kanske skriver något mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0