Matte C

Kommer precis tillbaka från studievägledaren på mdh.
Vi har disskuterat mattec på gymnasienivå. Om jag vill läsa ekonomiprogrammet och bli civilekonom så måste jag ha matte c. Vill jag däremot bli civilekonom genom att läsa lösa kurser så finns det inget behov av matte c om jag inte vill fördjupa mig i specifika ämnen som kräver det.
Så valet jag står inför nu är att fortsätta läsa matte c och tenta av den som jag känt mig tvungen att göre men nu inte längre är tvingad, eller helt enkelt skita i matte c och vara glad ändå. Har ännu inte bestämt mig hur jag ska göra. Fördelen med att tenta den nu är att allting inte hänger på att jag klarar den kursen.

Ne nu ska man logga in på studera.nu och anmäla sig till lite kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0