Dagen som gått

Det har varit en ok dag idag.
Har jobbat ganska mycket med resan på fredag och fått klart allting nu. Det känns skönt. Sen så har jag klippt mig och vi har haft styrelsemöte med kammarkören. Avslutade dagen med repetition med kören. Där var det två afrikaner som var med i ett utbytesprogram inom kyrkan. Vi fick lära oss en Gospel som var enkel men lät bra. Kanske blir ett framträdande på vårkonserten.
Vi övade lite på Anthem också. Viktor har gjort ett jättefint arr på låten och han har då tänkt sig att jag ska sjunga den kompad av åtta körsångare. Det kommer nog vara lite nervöst då kompet kommer låta väldigt bra och jag inte vill förstöra det för dem. Det brukar dock lösa sig på något sätt.
Imorgon så är det full fart. Först blir det en golfunda med bror, sen så blir det konsert i strängnäs på kvällen. däremellan ska jag hinna packa också för bussen går ganska tidigt på fredag.

Så nu blir det nog bädden.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0