Lördag

Jo då var det lördag, ska bara snabbt sammanfatta vad som hänt sen sist; torsdagskvällen blev mycket jobbigare än vad onsdagskvällen var för André från Academic Works ringde och ville ha tillbaka den dubbla lönen de betalat ut och hade inte kvar tillräckligt med pengar för det. Hade sen haft ont i huvudet hela dagen, men ringde paranteserna och de lovade att hjälpa till.Men kvällen var ju inte så kul.
Förresten så ska jag visa ett foto på mitt nya elpiano jag köpte i onsdags.



I går fredag så var det ju jobb som vanligt, fick sen pengar av far för att betala tillbaka skulden, åkte sen och hämtade mor vid hennes jobb så åkte vi och handlade för att sen styra hem mot dem för lite fläskkarré och bakad potatis. Kvällen avslutades i bowlinghallen och trevlig samvaro med Viktor Stefan och Vaidi.

Idag så började jag dagen med att ta ut han är galen av Martin Stenmark på mitt nya piano, sen så åt jag frukost, svängde förbi växtriket och köpte blommor till min balkonglåda som jag planterade om:
image4

Har sen höststädat balkongen och gjort i ordning för att stänga balkongdörren för alltid (med undantag fördå jag ska vattna blommorna)

Är faktiskt nöjd med balkonglådan.

Nu ska jag iväg på promskonsert i konserthallen.
Får se vad kvällen erbjuder.

//R

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygg låda =)Du verkar ha grönare fingrar än jag =P

2009-03-04 @ 18:31:06
URL: http://eskilstunadrill.blogg.se/
Postat av: Robert

Alla blommor är fräsha när de kommer direkt från affären vettu ;)

2009-03-04 @ 22:13:41
URL: http://roppert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0