6 inlägg

Jag har hört att man ska göra minst 6 inlägg om dagen om det ska kallas bloggande, tittar man på historiken så ligger mitt snitt strax under den siffran, så jag får öka lite.

Nog om detta, fick klart min hemsida i helgen om ni vill så kan ni kolla in den på http://www.box070.com/roppert

Var och käkade lunch på Roma idag. En tacotallrik, den var inge vidare. De hade köttfärssås istället för köttfärs, nachochips med ostsmak istället för smält ost över nachochips naturelle. Kommer nog inte äta där igen på ett bra tag. Viktor verkade dock väldigt nöjd över kebabpizzan han åt.

Nu sitter jag på jobbet och har det ganska lugnt, väntar på att Mats ska ringa och hoppas att vi då kan åka och köpa ett elpiano :)

Sofi är på jobbet idag så nu har jag någon som sitter framför mig oxå.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0