Lugn eftermiddag

Jaha, då har man kommit hem då. För ett litet tag i alla fall. Skulle börja repetera redan 17:30 idag, vilket gjorde att jag slutade en timme tidigare från jobbet för att inte stressa ihjäl mig, för övrigt s var det trist på jobbet. Har ingen motivation för tillfället. På vägen hem så fick jag reda på att det inte blir rep förräns 19 så det var ju kul, men jag tog vägen förbi colorama och beställde golv till hallen. Kan hämta det på fredag. Riktigt skönt, sen så har jag nog hittat golv till köket oxå. Roffe ska åka förbi lägenheten och slipa och spackla det susta så att vävning ska ev kunna ske på torsdag. Då kanske man kan måla det en gång på fredag. Så det ser lite ljusare ut men det är fortfarande ett tight schema. Får inte komma så många bakslag mer för att det ska spricka totalt.

Nu ska jag tappa upp ett bad och varva ner lite innan jag ska iväg och rpetera med kören.
Det ska bli kul att träffa alla vänner där och så.
Kanske hör av mig sen idag, annars hörs vi en annan dag.

Kram på dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0