Juni 2007

Jaha, då var det nästan en månad sedan jag skrev någonting här.

Tro iofs inte att det är någon som läser detta så det är väl ingen större skada skedd.
Ska försöka sammanfatta den senaste månadens händelser.

Vi börjar med kören, hade vslutning hos Mats på nationaldagen och det var som vanligt väldigt trevligt. Sofia W har förresten grymma ben.. men jaja Fått en massa beställningar på cd och dvd, men so vnligt så vill alla ha dem direkt så man har jobbat hårt med kopieringen och till dags dato så är det två personer som hämtat ut skivorna, lite surt men inget oväntat.

Sen har jag lyckats träffa en trevligt tjej och bli dissad av samma tjej, utan att för den delen träffat henne en andra gång så att säga.

Hon heter Elin och jobbar på MSP, lärt känna henne via Bohman. Var på grillfest hos en kompis till Micke och satt och snackade hela kvällen, försökte veckan därefter få till en träff med henne och fick då slutligen på fredagen meddelande om att hon gärna umgås med mig tillsammans med Micke och de andra men inte på tu man hand, sen har jag ju lyckats prata en del med Linda i Stockholm men det vet man aldrig om det blir något mer än prat.

Har även haft min inflyttningsfest som blev en väldigt blöt tillställning, fråga Markus D och Classe. Kalle var inte heller så pigg dagen efter, men kul hade vi.

Midsommarafton blev väl sådär, var nykter lite pga av den blöta helgen innan och sen en del av att jag var toktrött rent ut sagt. Har nog inte känt mig utvilad på ett antal månader, blev ganska sent och sen så lyckades jag trampa snett under brännbollen och hade så jävla värk att jag knappt kunde sova under natten.

Tror jag har lyckats fått med allting som hänt fram till idag av vikt, självklart är det saker som just så kännts viktiga som jag har glömt eller rationalliserat bort.

Idag har jag haft grillpremiär på balkongen och jag tror att ingen granne klagar..
Skulle även spela årets första golfrunda, min bror ville till thagk för att kolla på en klubba, det innebar att vi inte kom ut för det var tävling. Förhoppningsvis så kommer vi ut imorgon, men det får vi väl se då..

Nu får det räcka för den här gången.

Ha det gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0