Bio - Strul på jobbet

Jaha.
Då sitter man på jobbet och ska försöka jobba, men det ska man tydligen inte för att systemet funkar inte. Det är väl inte så jättebra för att vi har stängning imorgon för månaden och då måste allting vara inregistrerat. Får de igång systemet idag så får man se hur länge man får sitta.

Igår var jag på bio, så Die Hard 4.0. Den var precis vad man kunde hoppas på. Mycket action och inte allt för mycket story. Riktigt underhållande, kan rekomendera.

Annars så var gårdagen ganska stressig. Jobbade först mellan 06:15 och 17:30, sen så åkte jag hem och bytte om för att dra mig till gymmet, sliten i kroppen och inte allt för motiverat så gick jag väl igen om 60 % av programmet för att sen åka hem och duscha. Där hade jag tänkt att raka mig men Marcus hörde av sig när jag skulle in i duschen och sa att Danne och han skulle käka på Max, så det blev en snabbdusch och sen åka till Max.
Därifrån for jag till hemköp för att inhandla lite socker till bion :), det blev även en blombukett för att få det lite trevligare hemma. Hann lagom hem där för att traska iväg till bion och hämta ut biljetterna, bion började 21:15 och var klar typ halv tolv, så det var bara hem och sova sen.

Fick nog alldeles för lite sömn inatt egentligen, men är hyfsat pigg iaf. Se vad dagen har att erbjuda, hade en idé om att spela lite golf med min bror efter jobbet men får se när man kommer härifrån.

Till nästa gång.
Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0